כץ חשף: הצעתי לנתניהו לבחור מועמד זמני, הוא סירב

איתי גדסי No Comments on כץ חשף: הצעתי לנתניהו לבחור מועמד זמני, הוא סירב

שר האוצר ישראל כץ חשף כי הציע לראש הממשלה לקיים בחירות במרכז הליכוד ולבחור מועמד זמני שיצליח להרכיב ממשלה: "ראש הממשלה לא קיבל את ההצעה ובזה היא הוסרה מסדר היום" | לדבריו "האמנתי שסיכויי להבחר גבוהים"

כץ | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בכיר הליכוד, שר האוצר ישראל כץ עדכן הבוקר (ראשון) בהודעה לפעילים כי הציע לאחרונה לראש הממשלה נתניהו קיים בחירות במרכז הליכוד ולבחור מועמד זמני לראשות הממשלה מטעם הליכוד למשך שנה על מנת שתוכל לקום ממשלה. "כפי שפורסם אמש, הצעתי לראש הממשלה נתניהו לפני מספר שבועות לאפשר למרכז הליכוד לבחור באופן דמוקרטי מועמד זמני לראשות הממשלה מטעם הליכוד למשך שנה, שיוכל להרכיב ממשלת ימין ולהשיב לו את המנדט לאחר שנה, וזאת בעדיפות על מתן הרוטציה והשיריונים שהוצעו לבנט והליכה לאופוזיציה", כתב כץ לפעילים.

כץ הוסיף: "ההצעה היתה מותנית כמובן בהסכמת ראש הממשלה, שגם היה אמור להציע אותה למרכז הליכוד כיו"ר התנועה. ראש הממשלה לא קיבל את ההצעה ובזה היא הוסרה מסדר היום".

עוד הוסיף כץ: "האמנתי שסיכויי להבחר גבוהים בשל שורשי בתנועה ובשל ניסיוני הרב והתפקידים הבכירים שמילאתי בהצלחה כשר חקלאות, תחבורה, מודיעין, חוץ וכעת כשר אוצר, שמנע בשנה האחרונה ממיליון מובטלים חרפת רעב וקריסה ממאות אלפי עסקים, תוך שמירת מעמדה הגבוה של כלכלת ישראל בעולם, דבר שתרם תרומה מכרעת לשמירת בסיס כוחו של הליכוד בציבור, לצד רה"מ ושר הבריאות, שהובילו את מבצע החיסונים".

כץ שב ותקף את בכיר המפלגה, ניר ברקת על רקע הכנס שהוא מקיים: "אני משוכנע שהתקפותיו של ח"כ ברקת, בגלוי ובאמצעות הודעות SMS אנונימיים שנשלחים נגדי, ידחו בבוז ע"י חברי הליכוד, ואני פונה אליו פעם נוספת לבטל את הכנס החתרני שאירגן נגד רה"מ. בתקופה זו על כולנו לעמוד יחד במאבק על עקרונות הליכוד והובלת מדינת ישראל".

כזכור, בתקופה האחרונה גוברת המתיחות בין השר כץ לח"כ ברקת על רקע כוונותיהם לרשת את ראש הממשלה נתניהו, ביום שיסיים את תפקידו.

ביום שישי האחרון, תקף השר כץ תוקף את הכנס שתכוון לקיים ברקת וכינה אותו 'פעולה חתרנית'. "הכנס שעורך ניר ברקת על 'חזונו לניהול המדינה', מול המאמצים שמקיים כעת רה"מ בנימין נתניהו להקים ממשלת ליכוד, היא פעולה מוטעית ומיותרת", כתב כץ בהודעה לפעילי המפלגה.

"מעולם בתולדות הליכוד, על שורותיו אני נמנה עשרות שנים, לא היתה פעולה חתרנית מסוג זה נגד ראש ממשלה מכהן", הוסיף כץ. "הליכוד היא תנועה דמוקרטית ויש בה דרכים מקובלות להתמודד על ההנהגה. הכל בבוא העת ולפי הכללים המקובלים. כאשר תהיה התמודדות על הנהגת התנועה וראשות הממשלה יוכל ח"כ ברקת להציג את חזונו ואת מכלול מעשיו עד כה ברמה הלאומית".

כץ התייחס גם למועמדותו לתפקיד, בבוא העת: "כפי שהודעתי בעבר בכוונתי להתייצב בהתמודדות זו עם מכלול פעילותי ותפקידי הממלכתיים ועם ניסיוני ויכולותי להוביל את מדינת ישראל וחברי הליכוד ידרשו להכריע. לא כעת ולא בדרך הזאת".

ברקת הגיב לישראל כ"ץ וכתב: "אני שמח ונרגש להזמין אתכם לכנס להצגת חזון ותוכניות עבודה שעליהן עבדתי בשנים האחרונות עם טובי המומחים בארץ, בהם ראש הממשלה נתניהו. אני בטוח שגם ישראל כץ, לכשיגיע לאירוע, יתמוך בתוכניות. במיוחד בימים אלה אנו צריכים לשמור על ליכוד מאוחד".



0 תגובות